Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Karma!!! Perfektně popsáno....;-D

0 0
možnosti
PP

P73e48t53r 84P87o24l62á79k

24. 10. 2014 13:09

Jde to snadno a bezbolestne: http://www.exkuraci.cz .

0 0
možnosti
MS

Vynikající článek R^ R^

 

Ta poslední věta platí beze zbytku. Je potřeba to zkoušet tak dlouho, až se to podaří. Já jsem se nenechal odradit ani takovou ranou, že jsem začal znovu kouřit po čtyřleté abstinenci. Dnes už jsem, zaplaťpříroda, v tomto směru definitivně za vodou. :-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MP

Měl jste špatného hypnotizéra. Před podvědomí se dá přeprogramovat cokoli,  co není proti mysli dotyčného. Hypnoza je prakticky stoprocentně účinná doslova na cokoli. Mě pomohly náplasti Nicorete, i když i tam byl problém. Poslední týden jsem byl nucen "bouchnout do stolu" a skončit definitivně. Místo toho jsem měl náhradu jako většina končících kuřáků- mlsání. Sice jsem trochu přibral, ale zdravotní a finanční efekt za to stál. Poslední týden už nebylo takové nutkání, tak se dalo přetrpět. Bohužel kvalitních hypnotizérů je málo. Hypnoza může vyléčit jakoukoli závislost a mnoho jiných problémů. Pěkný den.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 407
  • Celková karma 18,21
  • Průměrná čtenost 1350x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake