Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RT

Pro mne zákeřná je,jsem astmatik.Takže rýme mě sedá na průdušky.Chápu že člověk musí hodit do práce,ale existují roušky,které jsou proto,aby se nenakazili ostatní lidé.

Jenomže jsme národ čuňat a kašlajícímu je naprosto úplně jedno jestli to roznese nebo ne.Je to bezohlednost k chronicky nemocným lidem.Já když jsem nemocná roušku nosí.Sice se lidé na mě dívají všelijak,ale jinak bych přes zimu nemohla jít nikam.Proto je taky tolik nemocných,Nejsou dodržovány hygienické zásady.

0 0
možnosti
MP

nejhorší smrtelná bchoroba jsou myšlenkové stereotypy

0 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 17,90
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake