Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J40a59n 57Š30i25k

24. 1. 2017 19:01

Zdravím vás a děkuji všem za příspěvky. Předesílám, že nejsem žádný odborník na bibli a ani se jím nesnažím být. Zaujaly mě některé příběhy žen z knihy "Ženy z bible" od Jacqueline Kelen, odkaz: http://www.databazeknih.cz/knihy/zeny-z-bible-180805. Knihu jsem uvedl také jako zdroj a je pod všemi i předešlými články - příběhy. V ní se objevuje i příběh o Júdith a z toho jsem vycházel. Ano, i bible se pod všemi články objevuje jako zdroj a v předešlých příbězích jsem je v bibli četl, ale opakuji, hlavním zdrojem pro mne byla kniha "Ženy z bible". Na základě Vašich příspěvků a toho, co jsem si o knize Júdith přečetl ve Wikipedii, odkaz: https://cs.wikipedia.org/wiki/Kniha_J%C3%BAdit odstraním bibli jako zdroj a odvolám se jen na knihu "Ženy z bible", protože se nemohu pohybovat na ledě, na kterém si jednoduše jistý nejsem. Mě zaujaly příběhy jako takové, které mě přišly zajímavé a nadčasové a v závěrech jsem uvedl mé pohledy na ně a jaká poučení si z nich odnáším. Neberu si za cíl nikoho poučovat nebo mu něco podsouvat. To je vše. Přeji hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že jsem přemýšlel o tom, jak znáte Bibli a je pro mně překvapivé, kolik tam toho vidíte, nicméně Bible je kniha, která je dopisem pro člověka a v každém příběhu se můžeme najít. A to bych Vám ze srdce přál. Najít tu odpověď na otázku, co to znamená pro mně a co mi to má říct. Hezký večer.

0 0
možnosti
LV

Děkuji. Čili to není autentické. Stejně tak jako Maccabees, věci které nejsou inspirované a proto nejsou v Bibli.

1 0
možnosti
Foto

Bibli to není, je to v knize Júdit, což je apokryf nezařazený do biblického kanonu.

0 0
možnosti
MA

Máte tam jako zdroj Bibli, mohu se zeptat kde v Bibli je o tom řeč?

0 0
možnosti
LV

Ano. Též bych rád věděl, kde je o tom v Bibli psáno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 405
  • Celková karma 13,06
  • Průměrná čtenost 1356x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake