Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět gratulace a karma. Vaše články sice vypovídají o šílenostech, které je - jak se zdá stále více - třeba připomínat, abychom si uvědomili, že stačí málo a bude se vše opakovat.

2 0
možnosti

A jinak taky samozrejme R^.

Uz jsem v nektere z minulych diskusi doporucoval navstivit KZ Flossenbürg lezici kousek za ceskou hranici, opravdu to stoji za navstevu.

1 0
možnosti

Tak muj tata byl diky panu radovi Kubickovi totalne nasazenej jen v zabehlickym Aktofotu. Mejch 5 bratrancu po celym Nemecku. A diky hrozbe, ze bude i mama totalne nasazena kdesi jsem se narodil i ja.

1 0
možnosti
Foto

J61a25n 75Š50i48k

21. 10. 2018 21:01

Děkuji Vám za příspěvek pane Vokoune a přeji hezký večer

0 0
možnosti

Babička měla být "jen" totálně nasazená. Ročník 1922. Děda se s ní včas oženil a v roce 1942, se narodil můj táta. Když mu byly dva roky, málem to nedopadlo dobře. Táta šel se svým otcem do hospody pro pivo. Než se děda otočil, táta kopal ožralého esesáka do holínky. Štěstí bylo, že byl vážně pod obraz a táta byl modrooký blonďák. Esesák ho pohladil po hlavě a chvíli něco německy žvatlal.

Děda se s tátou zdekoval a radši týden do hospody pro točené nešel...

1 0
možnosti
Foto

J22a28n 34Š53i66k

21. 10. 2018 21:01

Děkuji Vám za příspěvek Jano a přeji hezký večer

1 0
možnosti

Nedavno jsem jel pres pevnost Josefov u Jaromere. Mesteckem jsem projizdel mozna minutu, ale dychla na me z toho mista ukrutna depka az strach. Jako bych se ocitl uprostred valky v Terezine. Dost negativni "genius loci". Divim se, ze furt pisete o koncentracich, Honzo. Sam jste mi rikal, at jsem taky trochu pozitivni. Nicmene jsem vam dal karmu. Hezky vecer.:-)

1 0
možnosti
Foto

J33a93n 41Š96i11k

21. 10. 2018 19:08

Děkuji Vám Michale. Věřím na dobré věci a dobré lidi, proto mám snad k tomu pozitivnímu blízko. Původně jsem měl záměr napsat jen jeden článek, jenže pořád a pořád skončit nejde... Určitě taky znáte, že někdy máte udělat, co cítíte. Na Vašem blogu to vidím, proto ho rád čtu. Věřte, že se už těším, jak se pokusím napsat něco hezkého. Chci však nejdřív dokončit, do čeho jsem se pustil. Krásnou neděli přeji

4 0
možnosti
Foto

J77a54n 30Š11i25k

21. 10. 2018 18:57

Děkuji pane Kratochvíle a přeji hezkou neděli.

0 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 18,01
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake