Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem ještě daleko od domova, ale potěšení je i na dálku velké. Velká karma.

1 0
možnosti
Foto

Krásný článek a já Vám za něj moc děkujiR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Kvůli špatným zprávám v TV bylo promrhána spousta času, kvůli špatným knihám a časopisům, spousta papíru, kvůli špatným filmům bylo zničeni o hodně filmového materiálu, kvůli špatným lidem bylo hodně dobrých lidí nešťastných .Díky za článek, pane Šiku. Přeji Vám pěkný den. plný dobrých zpráv.;-)R^

1 0
možnosti
AC

Skvělý článek! R^

2 0
možnosti
Foto

Adame, přesně tak, mám rád tahle lidská zamyšlení.

1 0
možnosti
KT

děkuji Vám. mám to stejně. místo toho, abychom se radovali, co vše se podařilo, masochisticky se babráme v hnusu. a přitom jsme tak výjimeční. a na světě je tak hezky...

2 0
možnosti
OK

O43t65a 50K94i47n13c

11. 5. 2019 23:10

Nebudete mít asi vysokou karmu, ale ode mne ji máte vysokou. Díky za váš blog. :-)R^

2 0
možnosti
VV

Skoda, ze si ten clanek neprecetlo vic lidi. ode mne mate velikou karmu.

3 0
možnosti
Foto

Super... ráno kliknu v klidu na odkazy, dobrých zpráv není nikdy dost.:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za článek. Co k tomu dodat? Je to vše věc naší volby. A proto mám rád krásný a poučný pořady , knihy či jiná média.R^R^R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 18,02
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake