Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My pouštěli koupeneho, protože to bylo "teď hned okamžitě", jak to u nás bývá. Neletal, dokud jsme mu na "zadeček" neprilepili zátěž... A potom?...... Přesně jak píšete. Nadhera!

Ta Vaše představivost byla úžasná. Takhle podobně letam ve snu (všichni to znají), jen já si to neužívám, křičím strachy. Draky mám ráda, měla jsem papírovou sochu (nedodelanou), než jsem ji spálila... Asi udělám novou s velkými ostny.... Díky za inspiraci.

0 0
možnosti
Foto

J50a22n 19Š35i66k

28. 10. 2019 17:56

Je zajímavé, že ženám se zdají více sny než nám mužům. A co vím, jsou i více barvitější, pestřejší. Mě tedy velmi málo. Jednu výhodu to ovšem má. Třeba, že snít můžu jak chci, kdy chci a co chci. A potom čím více a déle takto sním, se mi stane, že se sen vymkne a běží někam sám, kde nechci :-) Mám strašně rád pohádky a draky obzvlášť. Vím, že na blog je povídka moc dlouhá a navíc napůl pohádková a napůl je to návod na postavení draka, takže ve výsledku působí zmateně. Ale nemohl jsem odolat, když jsem uviděl kolegyni, která si nesla pod paží jako draka včelku Máju... Hezký sváteční den Bohunko a děkuji Vám za přízeň

1 0
možnosti
Foto

J87a62n 52Š46i11k

28. 10. 2019 17:45

Děkuji pane Vodvářko a přeji krásný sváteční den

0 0
možnosti
Foto

J70a40n 26Š75i82k

28. 10. 2019 17:44

Děkuji Filipe a přeji krásný sváteční den

0 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné. R^

Zavzpomínal jsem přitom na dobu, kdy jsme si jako kluci vyráběli draky sami.

2 0
možnosti
Foto

J45a84n 97Š82i18k

28. 10. 2019 17:44

Děkuji pane Trizuljaku a přeji krásný sváteční den

0 0
možnosti
  • Počet článků 405
  • Celková karma 14,94
  • Průměrná čtenost 1356x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake