Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je zase moc pěkně napsané. Úplně jste mě vrátil do dětství. Ano, kuchyň jako místnost, kde byla rodina pospolu. A kde v sobotu po obědě voněl linecký tvarohový koláč! A byl klid a pohoda.

Kéž by se i dnes vnučky učily vařit od svých babiček!

Díky, Jane, za milo a vlídno!:-)

1 0
možnosti
Foto

J69a38n 21Š29i83k

16. 3. 2020 21:01

Já děkuji. Ten makový štrůdl mě moc potěšil. A také návštěva a milá slova. Krásný večer Marie

2 0
možnosti
Foto

Bez jediné diskuze? Zřejmě všichni čekali, že budu první a já nakonec nepřišla. :-/

Mám zažloutlý starý sešit... A v něm "makové" koláče. A vzpomínám si na ujidani horkého vareneho máku. Babička vždy hubovala, ale ona to tak nemyslela. Vždy dělala toho máku víc, abych mohla prstem ochutnávat.

Jane, koláče mám ráda. Hezký blog ;-)

1 0
možnosti
Foto

J21a85n 66Š61i74k

16. 3. 2020 19:30

Bez koláčů nemohu žít, zvláště makových...:-) Diskuze mě trochu mrzí, jenže špatné zprávy byly v den, kdy článek vyšel, přitažlivější a bylo jich moc, moc, moc. Tak to na světě chodí, já to vím a přesto mě to mrzí. Asi proto, že s tím smiřovat nehodlám :-) Nakonec jsi mě potěšila Ty. A víš proč? Protože jsi první ;-D Děkuji Ti a přeji hezký večer

1 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 17,91
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake