Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobře napsané, souhlas R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásný článek pane Šik. Jen , myslím, že tato doba je výzva, zkouška nás všech. Je doba , kdy se odkopou charaktery lidí, ukáže se kdo jaký je. V téhle době potřebujeme přátele, lidi, kteří nás podrží, pomohou a hlavně dělají to z lásky k nám, lidem, bližnímu ne pro peníze. Všímejte si teď kdo pomáhá , a kdo pořád jen šije co je kde špatně. Kritika by měla případně přijít pak co mohlo být a nebylo. Ale když už něco bylo špatně vezměme si z toho poučení pro příště. Tak jako první povodně byla strašná zkáza , ty druhé také, ale byli jsme připraveni a věřím , že i toto nás poučí, je to vidět na jedné komunitě, která s námi někdy celkem nenápadně žije - Vietnamci, moc si vážím jejich konání a jsem ráda, že tu jsou . Oni jsou poučeni ze své původní vlasti, ale i my tady máme spousty lidí , kteří pomáhají tak jim dík. Těm stovkám bezejmenných co donesou roušky do domova pro seniory, co pomohou stařence donést nákup, všem těm co teď stojí v té první linii - lékaři , hasiči, ale také prodavačky . Pomáhejme si třeba i takovými články jako jste vy napsal . děkuji. !!!V

2 0
možnosti
Foto

J98a57n 97Š40i45k

22. 3. 2020 21:04

Paní Bulvová moc Vám děkuji. Přiznám se, že vůbec nevím, proč se na blogu tak blogeři ubíjí vlastními negativními spekulacemi. Myslím si, že se to všechno projeví na zdraví. Laskavých slov je tak málo, není lehké je říkat nebo psát. Přesto bychom se jich neměli bát. Jinak podepisuji každé Vaše slovo!!! Hezký zbytek neděle

1 0
možnosti
Foto

Vypouštím moje zkušenosti s WC. Tak schválně, jestli to někoho pobaví. Jane, jen kvůli Tvému hecu. :-);-)

Moc tě zdravím.

1 0
možnosti
Foto

J60a50n 75Š66i39k

16. 3. 2020 21:39

Už dlouho mi to nikdo neřekl upřímně...Takže říkám i já upřímně: Mám Vás Radko také rád V:-) Hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Přesně to je moje řeč. Zážitky a příběhy ze života nejlíp veselé pomůžou na chvíli zapomenout a umí odpoutat od trápení. R^

2 0
možnosti
Foto

Skvělé, Jene, takovému spiknutí fandím! R^

3 0
možnosti
Foto

Jsem pro, ale když bude něco aktuálního....nevím jestli se přemůžu nenapsat :-)

2 0
možnosti
Foto

J38a49n 71Š90i41k

16. 3. 2020 21:37

Filipe, Tvoje články jsou jiné. Lidské. Není v nich tma, ale světlo. Ty máš výjimku ;-D Pořád nevím jestli si tykáme nebo vykáme, přijde mi, že se to pořád plete, nemohli bychom si zcela a jasně tykat? Krásný večer přeji

2 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, musí se žít dál. Když lidé budou myslet i na jiné věci, to neznamená, že problém ignorují.R^:-):-)

5 0
možnosti
Foto

Honzo, jsem pro všema deseti, vlastně ani na to téma nereaguji. Díky za výzvu;-)R^

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS