Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J35a44n 67Š18i68k

21. 4. 2020 9:38

Vážené dámy a vážení pánové, děkuji všem za bohatou diskuzi a snad se nebudete zlobit, že vám dnes nebudu odpovídat každému zvlášť. Mile mě překvapilo, že i tady na blogu jste často dali přednost lidským příběhům před koronavirovými články. V povídkách si nekladu za cíl dávat odpovědi, proto mě těší, když si kladete sami otázky nebo odpovídáte, případně napíšete konce příběhů své. Čas, který jste mi věnovali je pro mě závazkem, abych dále věnoval já ten svůj vám. Mějte se moc hezky a přeji všem pevné zdraví do dalších dnů

4 0
možnosti

A jak to dopadlo?

0 0
možnosti

J26a64n 40R87i69c22h62t26e74r

20. 4. 2020 15:31

Oceňuji nejen dobrý příběh, ale i výborné napsání. Jediné slovo nebylo navíc, jediné slovo nechybělo, gradace tak akorát, skvělá pointa... R^

4 0
možnosti

Poměrně stručný popis (nezatížený bočními liniemi a odbočkami) situace, která nemá dobré řešení. Mohlo se to stát tak nebo podobně. Protagonista se zřejmě rozhodl správně, zdá se, že krytí nebo lež by neměly šanci na to, aby se jim uvěřilo a někde to neprasklo.

3 0
možnosti
Foto

R^:-):-)Velmi silný příběh, plný napětí, lásky ale i bolesti. Klidně se mohl stát.

2 0
možnosti
Foto

Jane... Pauza??? ;-)Já taky... :-)Kdy se zase potkáme? Ráda tě čtu R^

1 0
možnosti

Bohunko, proč si dáváš pauzu? A proč Vy, Jene?

1 0
možnosti

Výborně napsáno. Přinutil jste mě zamyslet se nad tím, jak bych se v podobné situaci zachoval já a přiznávám se,že nevím...

2 0
možnosti

Pane Šiku, všechny Vaše blogy, kťeré jsem četla měly silnou linku, a byly takříkajíc společensky výchovné. Toho je společnosti hodně třeba. Aspoň se zamyslet.

Takže díky moc za duševní obohacení, a snad se zase po létě vrátíte.

Přeji Vám hodně zdraví a štěstí!

5 0
možnosti
Foto

Honzo, co napsat, myslím, že stačí jedině: děkuji za krásné povídky, plné lidstvíR^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS