Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem úplně, ale úplně naplno-štíhlá ;-D Ovšem, a to je velmi důležité, v očích svého muže přesně tak akorát, jak to má rád. Takže pohoda.

R^

2 0
možnosti
Foto

Copánek se v tobě jen vidí. ;-)V

0 0
možnosti
Foto

Už křičím z plných plic, že jsem plno-štíhlá. Jak krásně to zní;-D

1 0
možnosti
Foto

J38a78n 79Š75i74k

29. 9. 2020 8:21

Jitko, no není to krásné slovo? Hezký den přeji

0 0
možnosti
Foto

Vykecavam se, tady a zapomněla jsem ti napsat, že... Opět moc pěkné. R^

1 0
možnosti
Foto

J12a62n 67Š57i31k

29. 9. 2020 8:20

Děkuji Bohunko za příspěvky a přeji krásný den

0 0
možnosti
Foto

Už tři dny chodim kolem velké čokolády.. Řekla jsem si, že na podzim začnu cvičit... Nezačala ;-D

Ale čokoládě se úspěšně (zatím ještě) vyhýbám. Když přišla chladna z rána a já měla natáhnout po tolika měsících rifle... Ale mám je o kousek větší (což je vlastně špatně, protože když se do toho lehce vjede, člověk nemá potřebu něco se sebou dělat) začnu... Zítra ;-D

Už mám připravené oblečení (asi měsíc se, valí v koupelně, kdyby, náhodou mě to propadlo) a koupenou novou větší cvičící podprdu ;-D

Určitě zítra ;-D

Jóga to nebude, je na mě moc pomalá.

Zítra ;-) (určitě) ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak ta nová podprda je určitě dostatečná motivace ke cvičení - tak s chutí do toho (nemyslím do té čokolády ;-);-D)!

1 0
možnosti
Foto

O plnosti a štíhlosti toho vím spoustu. O tom jak kila navíc dokážou potrápit taky. Teprve nedávno jsem přišla na to, že tohle mohou být velmi relativní pojmy. Důležitější je v životě duševní rovnováha, jestli jí člověk má či nemá, nezáleží na nějakých kilech. Při józe se sice nezhubne, ale člověk se učí právě té rovnováze...

Bez čokoládové pomazánky se už naštěstí dokážu obejít, tu rovnováhu stále hledám, třeba se jednou zadaří. ;-) Díky za další příběh k zamyšlení, Jane.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

J80a55n 34Š62i42k

29. 9. 2020 8:19

Rovnováha je pro zdraví podle mě nejdůležitější. Čokoládovou pomazánku jsem měl velmi, velmi dávno, ale čokoládu naposled včera a byl jsem jako ten Otesánek, co pořád jedl a jedl, až někoho snědl. To jsem moc rovnováhy nenalezl. Hezký den přeji Pavlo

1 0
možnosti
Foto

Jane, chtěl bych mít spalování jak jogín. Zamlada jsem žral jak mlejn a byl jsem jak reklama na hlad. Od té doby co mám nemocnou štítnou žlázu, se kouknu na ledničku a hned mám kilo nahoře. R^

2 0
možnosti
Foto

J92a48n 80Š52i68k

29. 9. 2020 8:16

Davide, tak s tou štítnou žlázou jsem na tom podobně. Nevím jestli to má takový vliv na jídlo, ale realitou je, že když vidím cukr neznám bratra. Ani sestru. Hezký den přeji

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS