Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bílou nemoc jsme probírali ve škole asi před týdnem. Třeťáci mají za úkol dílo rozebrat a najít paralely mezi dneškem a dobou, kdy byla napsána.

Vám se to nepochybně podařilo. Je to smutné, moc smutné. Ale asi je to tak.

R^R^V

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, ještě jsi to měla Janovi oznámkovat a porovnat, jak obstál oproti třeťákům. Já bych se přimlouval za 1. R^

1 0
možnosti

J30i89r62i 83H43l59a31v54a

25. 10. 2020 20:59

Je mozny, ze ctu co chci a potřebují cist, ale Vas prispevek se zda byt o současném deni.

1 0
možnosti

R^V sice už bychom se tady nemohli vzájemně obohacovat, ale někdy je třeba zhasnout, aby se lidem rozsvítilo;-)

2 0
možnosti
Foto

J25a61n 63Š90i50k

24. 10. 2020 21:06

Děkuji pane Honzo za návštěvu a za komentář. Mě zajímalo, co by se stalo. Přijde mi, že jste se trefil. Hezkou sobotu

1 0
možnosti
Foto

Jane, myslím, že s internetem je to jako s ohněm či vodou, dokáže být dobrý sluha (pomocník), ale zlý pán. Nadměrné užívání škodí, lidé už nedokáží normálně komunikovat z očí do očí. Vždycky šílím, když mlaďáci sedí po kupě a na místo aby se bavili, každý sjíždí mobil.

2 0
možnosti

Přesně, to jsou ti bledí zombíci, které by vypnutí internetu jen zabilo o něco dřív, než by sami vyhasli. Bavil jsem se s mladými, teď nás drtí covid, ale žádný patolog a laborka neřekne, zda dotyčný zemřelý nezemřel strachy a nezkusilo se třeba to, že by se přestalo strašit a kdyby se vypnul internet, možná by těch zemřelých strachy bylo i víc.

1 0
možnosti

prosím pro mě, co tím chcete říct? varujete před prymulou nebo před dobou, kdy tu, ve veřejném životě, nebude?

0 0
možnosti
Foto

J21a25n 96Š46i46k

24. 10. 2020 21:00

Pane Zámečníku, aktualním tématům v oblasti politiky se nevěnuji, na blogu je jich více než dost. Jde o povídku zařazenou v kolonce próza a poézie. Mrzí mě, pokud jsem Vás zmátl titulkem, nebyl v tom úmysl. Hezkou sobotu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS