Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, i neumělá dětská kresba leccos napoví. A co teprve čmáranice, které si my dospělí črtáme při nudných poradách? Takové malůvky (a to nemusíme mít talent da Vinciho) jsou takovým oknem do naší duše.

Díky za zajímavé čtení.:-):-)

0 0
možnosti

Jane, to je moc zajímavý text. Rozhodně nutí k zamyšlení, a to nikdy není k zahození.

Ano, úhel pohledu je to oč tu (v životě) běží. A je dobré ten úhel umět změnit...

Díky moc, a hezkou adventní (pro mě spíš vánoční - i to je ten úhel) neděli!

1 0
možnosti
Foto

J78a19n 40Š32i13k

6. 12. 2020 11:34

Děkuji Ti Marie za laskavá slova a přeji rovněž klidný advent

1 0
možnosti
Foto

Honzo, zajímavé čtení, jako vždyR^;-)

1 0
možnosti
Foto

J72a46n 97Š24i73k

5. 12. 2020 21:07

Děkuji za laskavá slova Jitko a přeji hezký večer

1 0
možnosti
Foto

Jane, to je panoptikum rozmanitosti. Můj pohled na svět byl vždy spíše pesimistický až depresivní. A přesto si kamarádi mysleli, že jsem samá legrace. Až v posledních letech, kdy jsem měl skutečné problémy, jsem se přetransformoval v optimistu.

1 0
možnosti
Foto

J49a13n 55Š87i95k

5. 12. 2020 21:06

Davide, asi tomu nebudeš věřit. Máme toho společného více, než vůbec tušíš ;-D Měj krásný sobotní večer

1 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 18,03
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake