Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy jste šprýmař, Honzíku...;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Hned se mi pracovní neděle bude kousat lépe :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jó, srandičky, fórečky a za chvíli troubíš!;-D Honzo, to nemá chybu!R^

1 0
možnosti
Foto

Jene, Vy jste mě tak báječně pobavil!!! Věta "pan profesor je neklidný" mě doslova odbourala stejně jako představa, kolik čtenářů si teď sahá za ucho. ;-D

0 0
možnosti
IL

I82v59a70n40a 58L98a92n62c42e

22. 5. 2021 23:09

Jakmile se rekne> vakcinace, tak se mi udela spatne. Jsem hrozna hypochondricka, tak me nestraste.;-(;-(;-(

1 0
možnosti
JK

Chleba zabíjí! Bylo dokázáno, že většina zemřelých jedla několik dní před smrtí chleba!

2 0
možnosti
Foto

Ten jedli i cvoci, než se definitivně zbláznili......

0 0
možnosti
Foto

I71v16o 78C53i85l46i17c53h

22. 5. 2021 19:17

Pobavil jste R^ Ale já mám v práci kolegu, který těm konspiracím opravdu věří :-/ Dokonce zkoušel jestli nám v místě vpichu bude držet magnet ;-D Teda zkoušel to na kolegyni, která dostala Astru a bylo jí po tom fakt blbě první den a pak přesně tři týdny poté. Ale to je prý u této vakcíny normální. Překvapivě mu ten magnet nedržel ;-) Na nás s Pfizerem už to i přes naše opakované výzvy raději nezkoušel, prý tam ten magnet nemá (kde ho vzal u té kolegyně jsme se raději neptali). Výhodou je, že se od nás prý bude držet na vzdálenost tří metrů, abychom ho tou vakcínou nějak nenakazili (tuhle pasáž jsem teda nějak nepochopil) a bude nám ty konspirační teorie vyprávět z dálky. Jen nevím, jak to bude dělat, až mu tam přijede naočkovaný hostující technik. Už jednou jsme to museli nedávno řešit a nebylo to vůbec příjemné.

2 0
možnosti
Foto

To nemá chybu.. tydyyyyy :-)))) Dík, zasmál jsem se.

1 0
možnosti
VB

No. chodit na sluníčko s horečkou, to se vám moc nezdařilo. ČR je v Evropě možná už poslední zemí, která neomezila aspoň věkově (některé státy je zakázaly) některé vakcíny s více závažnějšími účinky; ty serióznější země informovaly občany, že se v mladších věkových skupinách projevily krevní sraženiny aj. ve vyšší míře, než se vyskytují v běžné populaci. Nedělala bych si legraci ani z případů zánětu srdečního svalu u mladších mužů po další vakcíně. Občané mají právo na korektní pravdivé informace, musejí si sami zvážit, co zvolí, zda se víc obávají covidu nebo vakcín. Měli by znát přesná fakta, nikoli polopravdy či vysloveně nepravdivé údaje.

1 0
možnosti
JF

J37i38ř97í 16F74o33g67e72l

22. 5. 2021 18:59

Vy jste sucharka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 17,85
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake