Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J72a33n 70M76a85r68e19k

30. 5. 2021 16:04

Ta příjmení!! Když jsem byl na vojně, byl tam jeden vojáček Madar, který měl příjmení 'Kauszits' vyslov Kaušits. Ten člověk, kdyby se přesunul do anglicky mluvící země by měl velké problémy. To jak se to jeho příjmení vysloví, v angličtině znamená 'kravská h...na' a ted si představte, jak ho v čekárně kliniky vyvolává sestřička!!!

1 0
možnosti

Zajímavé bylo by, kdyby Andrej Babiš přijal jméno své ženy za svobodna.

(Monika Herodesová):-)

3 0
možnosti
Foto

J39a71n 96Š69i94k

30. 5. 2021 20:55

Premiér Herodes by měl určitě i mezinárodní zvuk :-) Hezký večer pane Leinere a děkuji za příspěvek

1 0
možnosti

Na mnichovske LMU je rektorem jednoho oboru profesor, doktor a nevim co jeste se jmenem ktere k tomu oboru vyborne pasuje. Kdysi jsem chte o nem neco napsat. Ale po enter prisla okamzite odpoved ze redakce si nepreje aby tento prispevek byl zverejnen a nejake cislo.

1 0
možnosti
Foto

Ano, někdy je to až komické. Ptala jsem se na třídním srazu své bývalé spolužačky, proč si ponechala své dívčí jméno. No, představ si, Mirko, že bych se po celý další život jmenovala Květoslava Zoufalá..." Díky, pane Honzo, za článek, ;-)pěkný den Vám přeji.

4 0
možnosti
Foto

J87a53n 84Š27i77k

30. 5. 2021 13:09

Květoslava je ale moc hezké jméno, že paní Pantlíková? Nádherné. Ale ta kombinace s příjmením by byla fakt úsměvná. Hezkou neděli přeji

1 0
možnosti

To jsou i horsi nazvy pro tu vec mezi nohama ;-D

1 0
možnosti

P45a40v51e56l 95V58é31b81r

30. 5. 2021 11:39

Dovolte, abych vás vyvedl z omylu. Ono směšné slovo je původně moravským názvem pro váleček na nudle...

1 0
možnosti
Foto

Ženy přebírají příjmení po manželovi, nemusí, ale když chtějí, aby jméno neumřelo, udělají to pro něj. :-)

1 0
možnosti

Já mám hranice. Dovedu si představit, že bych se s někým rozešla, kdyby mě nutil mít nějaké strašné příjmení :-) Omlouvá mě snad to, že jsem se vdala v 18 letech a to má člověk radikálnější názory

0 0
možnosti

Moje babička říkávala: Každé jméno je hezké, když patří dobrému člověku. VVV

3 0
možnosti
Foto

J32a13n 34Š76i75k

30. 5. 2021 13:01

Vaše babička musela být moc moudrá žena. Děkuji za návštěvu a přeji hezkou neděli

0 0
možnosti

Vzala si Šulína, to se stává. :-)

3 0
možnosti
Foto

J16a54n 16Š75i21k

30. 5. 2021 13:00

Ale tož..:-) Nepochybně se to stává. Hezkou neděli

1 0
možnosti

Byla jsem v sedmé třídě. Byly volby a v hodině Občanské výchovy připadalo učitelce jako dobrý nápad, dát nám opsat do sešitů celý seznam kandidátů KSČ. Jména psala na tabuli a my je opisovali. Najednou přišel ředitel, že něco potřebuje. Na tabuli šla psát Eliška, děvče s nejhezčím písmem. Jedna kandidátka se jmenovala (teď jsem dlouho přemýšlela, jak to popsat a nedotknout se cenzora :-)) řekněme Zasouložilová. Samozřejmě jsme se, jako banda puberťáků, váleli smíchy. Pak přišla učitelka a řekla: "Tohle je úplně normální jméno. Určitě jste se smáli, jako v Áčku. Jen Pavel V. se nesmál. Je vidět, že propadl. Je o rok starší a už má rozum." Pavel byl od nás z vesnice a na zastávce pak vyprávěl, jak se málem zadusil. Smát se nemohl, měl plnou pusu Burizónů ;-D

Jsem o spoustu let starší, ale pořád si nedovedu představit, že by mě manžel donutil, abych si v takovém případě vzala jeho příjmení. Tedy, ne že bych to teď vyhrála :-)

1 0
možnosti
Foto

J65a40n 10Š81i20k

30. 5. 2021 12:59

Náhodou kombinace jména a příjmení je hezká. Děkuji za návštěvu a přeji hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Honzo, příspěvek mi smazali, tak napíšu jen ... dobře jsi to napsal (na rozdíl ode mě);-). Hezký večer.

1 0
možnosti
Foto

J96a78n 69Š98i12k

30. 5. 2021 12:58

Bojím se Davide zeptat, jaké slovo jsi napsal. Hezkou neděli přeji

1 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 17,90
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake