Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby tam dali papírové pytlíky... nebyl by problém ;-)

1 0
možnosti
Foto

J67a63n 92Š89i43k

6. 6. 2021 17:18

Děkuji za návštěvu a komentář Bohunko. Obávám se, že s papírovými pytlíky budu mít při své šikovnosti nějaký jiný problém. Hezkou neděli

0 0
možnosti

Ještě když jsem měla muže a nakupovali jsme spolu v marketu, lital mi tlak nahoru a dolů jak se mi pletli důchodci po nohy, nebo strkali košíky v užších uličkách do cesty.

No a dneska se pletu do cesty já, jak já to jen dělám, že už nejsem tak obratná... :-)

1 0
možnosti
Foto

J55a16n 35Š40i15k

6. 6. 2021 17:17

Paní Naďo, mám to stejně. Senioři mě rozčilují hlavně u pokladny v poledne, když spěchám v polední pauze. Ale potom sám nejsem rychlejší :-) Děkuji za návštěvu a komentář a přeji hezkou neděli

0 0
možnosti
Foto

Ideální to bylo cca před rokem ve Španělsku. Tam to dotáhli do dokonalosti. Při vstupu do obchodu nakupující od ostrahy nafasoval ty jednorázové rukavice a po navlečení byl polit desinfekcí. Vražedná kombinace na nakupování čehokoliv, o otvírání sáčku nemluvě. 

A vytáhnout kartu z peněženky byla taky solidní maturita.

1 0
možnosti
Foto

J55a35n 75Š82i29k

6. 6. 2021 17:14

Děkuji za návštěvu a komentář pane Opálko. Zajímavé je, že ten nešťastný sáček s rukavicemi otevřu bez problémů. Hezkou neděli

0 0
možnosti
Foto

Jo i Méďové mají někdy kolty proklatě nízko u pasu.... s pytlíky je to někdy těžký, zvlášt má li člověk rukavice....

1 0
možnosti

Hezké čtení.

Víte, z čeho může u pytlíku trefit šlak mě? Když se mi ho konečně povede rozdělat, vložím do něj něco těžšího, třeba grep, a ten vypadne druhou stranou ven.

5 0
možnosti
Foto

J31a91n 81Š16i48k

6. 6. 2021 17:12

Děkuji paní Mileno za návštěvu a komentář. Pevnost mikroténových sáčků je odolná jen pečivu, vědce nenapadlo, že jablka jsou těžší než rohlíky. Stává se mi totéž. Hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Honzo, drsný Harry měl Méďoj Beďoj místo rozčilování, radši nabídnout pomoc. R^ Pěkný víkend.

2 0
možnosti
Foto

J55a73n 41Š23i77k

6. 6. 2021 17:10

Děkuji Davide za návštěvu a komentář. Hezkou neděli

1 0
možnosti

Drsný Harry byl sympaťák, bohužel taky již zestárl......no, z jedné nepovedené příhody asi nelze vygenerovat jaké panují v tuto chvíli reálné vztahy. Mezigenerační problémy vždy byly a budou. A když už konečně dojde na přetřes jednotlivých předsudků, tak si zcela obecně myslím, že si vzájemně nelze až tak moc vyčítat. Mladí lide si o nás myslí spoustu věcí a nikoliv vždy pozitivních a co se týče nás seniorů je to obdobné...jakým směrem se to pohybuje a proč, to asi budou muset vyzkoumat sociologové....ale děda byl pašák a taky byl oceněn:-)R^

2 0
možnosti
Foto

J32a34n 56Š50i72k

6. 6. 2021 17:10

Děkuji za návštěvu a komentář pane Korecký. Hezkou neděli přeji

0 0
možnosti
  • Počet článků 405
  • Celková karma 14,99
  • Průměrná čtenost 1356x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake