Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, moc pěkný příběh a klobouk dolů před takovými páry.R^V

0 0
možnosti
Foto

J46a74n 13Š58i68k

27. 2. 2023 11:36

Děkuji Jitko za návštěvu a přeji hezký den

1 0
možnosti
IL

I83v25a94n96a 71L94a91n23c24e

26. 2. 2023 11:35

V Americe se ríká: Happy wife, Happy life;-)

0 0
možnosti
Foto

J49a84n 94Š85i46k

27. 2. 2023 11:36

Děkuji paní Ivano a přeji krásný den

0 0
možnosti
Foto

Manželství bývají různá, pane Šiku. Až zestárnete, poznáte to. Každý z nás totiž stárne jinak. Někdo je čilý a plný energie v osmdesáti, jiný je "starý“ a netečný už ve čtyřiceti. Některé manželství je šťastné, jindy nešťastné - a nezáleží na tom, jak dlouho ti dva spolu žijí. Záleží na okolnostech, na povahách těch dvou, ale i na na schopnosti jednoho k druhému se přizpůsobit. Někdo se rozvádí a žení několikrát - a stále není šťastný.... (My dva jsme jse brali po krátké známosti velmi mladí před více jak šedesáti lety a díkybohu měli jsme štěstí). Znáte tu báseň od S. Ščipačovva Kytička sněženek? „Starý pán vybírá kytičku, dlouho, dlouhoji vybírá, aby se kytička líbila stařence – sněžence“? A citát "Šťastná manželství jsou všechna stejná, ta nešťastná jsou nešťastná každé jiným způsobem". Ve stáří záleží spíš na úctě jednoho k druhému, na přátelství a na ochotě jednoho druhému v těžkých chvílích si navzájem pomoci. Také tam platí ještě víc to známé biblické „Těžko je býti člověku samotnému". Napsal jste to hezky, jen jedna malá poznámka. Nelíbí se mi to Vaše (jako slova té mladé fešné redaktorky), že u těch starých manželů bylo všechno staré, odřené a retro... No jo, ten starý pán asi nebyl zrovna domácí kutil, byl to typický úředník... Jak to znám já, často je u starších lidí v bytech (sice nábytek retro, kupovat si nový nemají potřebu), ale větší pořádek a harmonie než u těch l mladých v moderních bytech. Není to ale pravidlo - někdy je to u nich velmi hezké... A také to Vaše přirovnání „starý pán kýval hlavou jako osel“ jste si mohl odpustit. Možná asi nesvědčí o Vaší úctě ke starým lidem. (Tomu ale nevěřím). Staří přináší i různé á zklamání, nemoci, apatii a rezignaci. Nevím kolik je v Vám let, až zestárnete poznáte to sám. Díky za Váš článek. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ale inspiroval jste mě, pane Šiku. Když jsem se už tak rozepsala, asi to použiji na svůj blog. Stejně nevím o čem psát. (olitiku jsem si zakázala). Zdravím a přeji Vám pěknou neděli. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, mně šťastné manželství přijde jako protimluv. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J82a51n 97Š76i14k

27. 2. 2023 11:22

Děkuji za návštěvu Davide a přeji krásný den

0 0
možnosti
Foto

Slepota, jeden z velkých problémů řady lidí. Karma, HonzoR^

1 0
možnosti
Foto

J79a50n 62Š88i55k

27. 2. 2023 11:22

Děkuji za návštěvu Jardo a přeji krásný den

0 0
možnosti
Foto

:-) Inspirováno pohádkou? Budiž. Ale co já o tom mohu se svou ženou vědět po teprve třiapadesáti letech manželství a naším pravnoučetem, že;-)

2 0
možnosti
Foto

J57a37n 90Š59i10k

27. 2. 2023 11:22

Jasně, že inspirováno pohádkou. Tohle se přece ve skutečnosti vůbec neděje :-) Děkuji za návštěvu a přeji hezký den

0 0
možnosti
MB

O manželství se dá psát donekonečna. Kdysi jsem objevil starořímský slib snoubenců - "Kde jsi ty, tam jsem já - Ubi sunt ibi sum". Cosi podobného v kostele. Farář, provazuje stužkou ruce. "Co bůh spojí". Můj otec to dovršil - "Neženil jsem se proto, abych se rozvedl". Osobní bonmot, program ...

Vše je o fázích, toleranci a komunikaci. Objevil jsem "Neubito"! Chalupění, obrovské prostory. Žena nemusí být všude. Před keři, v kůlně. Blogový děd měl "Jistě". Já taky vylepšil. Ženy mívají potřebu - stále něco sdělovat. Jsa slušně vychován? Dokážu vypnout sluch - zapnout obranný hluch. Kontakt držím, občas přikývnu. Motiv, kdysi sádrového, kouřícího ježka. Podpořím svým "Jo, jo". Funguje to báječně, do doby. "Muži, jak to, že jsi tam nebyl"? S hrůzou jsem seznal, že bylo sdělováno cosi podstatného ! ...

Na tom musím ještě popracovat. Jinak za 35 let? Skóre slušné, Furt se něco děje. Ani na rozvod není čas. Tu vezou dřevo, tam zase cihly. Oceňuji foto, kde stařík zavazuje partnerce botu. To je přesně vono. Jdou cestou společnou ... :-)

3 0
možnosti
Foto

J15a36n 41Š87i19k

27. 2. 2023 11:20

Manželství je velké dobrodružství, viďte pane Bučku :-) Hezký den

0 0
možnosti
Foto

R^R^Deda by si zaslúžil certifíkát odolnosti.

7 0
možnosti
Foto

J80a42n 31Š32i94k

27. 2. 2023 11:20

Nebo státní vyznamenání :-) Děkuji Janka a přeji hezký den

0 0
možnosti
  • Počet článků 407
  • Celková karma 18,12
  • Průměrná čtenost 1350x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake