Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14a86n 73Š64i92k

25. 9. 2023 6:59

Děkuji Vám všem, že jste si našli čas k přečtení a věnovali mi několik slov. Krásné pondělí všem

1 0
možnosti
Foto

Tak len Vy viete písať, Honzo.

1 0
možnosti
Foto

To se Vám povedlo, pane Šiku. A pravdivé, jakoby odkoukané ze života. Někteří malí kluci jsou skutečně tokoví - stateční a odvážní, nebojí se - a dovedou se bránit když mají pravdu. Máme pět vnuků, a když byli malí, zažila jsem si nimi dost, kdysi si troufli i na policajta. A vydrželo jim to naštěstí až do dospělosti. (Inspiroval jste mě, někdy o napíši). Karma.

1 0
možnosti
Foto

Není důležité vyhrát, ale přinést domů peníze.

1 0
možnosti
Foto

Jarda má pravdu, Honzo, rozehrál jsi mou představivost

2 0
možnosti
Foto

Vždycky si tě ráda přečtu a tohle vážně stálo za to! A navíc jsi mě inspiroval

3 0
možnosti
Foto

Umíš psát velmi sugestivně, vychutnal jsem si to, opět. Obyčejné a zároveň silné. Samozřejmě karma, škoda, že jich nejde dát víc.

4 0
možnosti
  • Počet článků 407
  • Celková karma 18,04
  • Průměrná čtenost 1350x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake