Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět něco tak krásně zvláštního, až neklidného, co pobízí myšlenky k nebývalé aktivitě. Děkuji Vám za zážitekR^!

1 0
možnosti
Foto

Píseň R^ V

musím přemýšlet, kdo ve Vašem pribehu je vlastně netvor.

Každý příběh, který napíšu, je inspirován obrázkem, versem v písni, vteřinou okamžiku, pocitem, vzpomínkou.

Dlouho jsem si prohlížela ten obrázek, než jsem četla dál a bylo mi líto toho supa, protože velmi dobře vím, co jsou lidi zač. Supi ne, ti myslí jen žaludkem.

Kdybych tento obrazek uviděla dřív než Vy, určitě by skončil zabijackou, ta křehká, něžná, otuzila dívka by ho neposlala pryč, to mi věřte. Vy jste to vyřešil lépe. ;-)

1 0
možnosti
Foto

J54a68n 75Š65i95k

26. 1. 2020 13:13

Ani dívka, ani sup. Přece já jsem netvor, Jůlie :-) Původně měla zemřít dívka, v další verzi sup, ale nakonec...Díky a hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Mám rád Vaše blogy, pane Šiku. Je v nich něco tajemného, mimo běžné smysly.

R^

2 0
možnosti
Foto

J67a67n 40Š48i56k

26. 1. 2020 13:13

Děkuji moc pane Vodvářko a přeji hezkou neděli

0 0
možnosti
Foto

Jene umíte se dotknout něčeho v člověku.... a slova s hudebním doprovodem... jsem fakt dojatej.

1 0
možnosti
Foto

J54a82n 72Š30i57k

26. 1. 2020 13:14

Děkuji Ti Filipe, potěšil jsi mě. Přeji hezkou neděli

1 0
možnosti
  • Počet článků 406
  • Celková karma 18,01
  • Průměrná čtenost 1353x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake