Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavá příhoda, jednou se mi cosi podobného stalo stalo na Západě. To jsme ještě ty moderní toalety u nás neměli. Zdravím. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Úplně se na tom záchodě vidím! Stalo se mi něco podobného, naštěstí jsem pak nešla do kina. A při zhasnutí světel (jakožto žhavá čtenářka detektivek) jsem vykřikla nepublikovatelné výrazy. To víš, jak jde o život, tak se neznám;-D

Honzo, parádní blogR^

3 0
možnosti
Foto

Honzo, čekal jsem nějakou snovou fantazii s Tomem Cruisem na toaletě ... :-P Fanynka stíhačka, co na něj vlítne.

2 0
možnosti
Foto

To vypadá skoro jako ze života, Honzo. KarmaR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 405
  • Celková karma 13,06
  • Průměrná čtenost 1356x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake