Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně napsánoR^...a říká se, že bude hůř, ale to je asi kec;-D

0 0
možnosti
Foto

I82v58o 46C66i92l85i75c78h

8. 10. 2014 21:56

Zrovna dnes zapíjím svých čerstvých 45 (navíc v nové práci ve zcela jiném oboru a to mne ještě další lidé přemlouvají na ještě něco jiného - no není to hezké, když mne druzí nutí vydělávat víc a víc peněz?), někdy mám podobné pocity jako Vy, ale neberu si je jako Vy. Nemohu si je tak brát a musím těm mlamojům (mladý moderní jinoch) a frykulínům (free cool in) ukázat, že na mne prostě stejně nemají ;-) Podle mých zkušeností (a šéfoval či sám zaměstnával jsem už dost lidí a i když o to nestojím, zase jsem bohužel dle smlouvy "manager" :-/) je většina mladých absolutně nepoužitelná v praxi ;-( Ale sebevědomí jim nechybí, to zase jo ... ideálně čtyřicet čistého, chodit do práce jen když se náhodou chce a vůbec žádná odpovědnost za vykonanou práci ...

0 0
možnosti

..jak tak koukám tak vám zbyde jenom se těšit na důchod...no ale co potom:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 407
  • Celková karma 18,18
  • Průměrná čtenost 1350x
Žijme přítomným okamžikem, ale nezapomínejme, že kdo nezná minulost, nemá budoucnost. 

 

"Spatřit svět v zrnku písku a nebe v divoké květině. Zachytit nekonečno v dlani a věčnost v jedné hodině". William Blake